29 Aralık 2013 Pazar

2014’e GİRERKEN

Bu yazı 2013’ün son yazısı.
Yeni yıl telaşı içinde insanların gazete okuyabileceklerine pek inanmıyorum; onun için çok kısa yazdım.
2013’ün son günlerinde , “Bu yıl hiç düzgün giden bir şey olmadı” diye düşünmeye başlarken, biranda 17 Aralık günü, ülkemizi yöneten paralel devletin  ortakları arasındaki uzlaşma bitti ve bütün pislikler ortaya dökülmeye başlandı.
Yıllardır, beraberce ülkeye yönetirken, hukuk devletini ortadan kaldıran, kamuda liyakati değil, yandaş ve cemaat üyesi olmayı asıl kabul eden, biri malı götürürken, öbürü diğerinin saflığından ve cehaletinden istifadeyle devlet yönetimine egemen olan koalisyonun ortakları kapıştılar.
Bu kapışmanın en büyük faydası kendini aydın zanneden bazı liboşların “AKP’nin ülkeyi yönettiği on küsur yıl içinde sesiz bir devrim yaptığı” yanılgısını onlara göstermiş olması.
Bana göre 2013 yılındaki tek olumlu olay budur.
2014 ülkenin bölünmez bütünlüğünün korunabildiği,
İnsan haklarına saygılı; etnik köken vurgusu yapmayan Atatürk milliyetçiliğine bağlı, demokratik, laik, sosyal hukuk devletinin yaşama geçirildiği, düşünce ve fikir özgürlüğünün önündeki bütün engellerin kaldırıldığı bir yıl olmasını temenni ediyorum.
Düzmece deliller ve elde edilmiş gizli tanık beyanlarıyla özgürlüklerinden mahrum bırakılmış, Silivri, Hasdal, Kandıra,Sincan ve diğer cezaevlerinin zindanlarında çile çeken, aydınlarımızın, siyasetçilerimizin, en yüksek rütbelisinden en küçük rütbelisine kadar şanlı ordunun asil evlatlarının ailelerinden, yakınlarından uzakta geçirecekleri yeni yıllarını bütün içtenliğimle kutluyorum.

2014’ün tüm Türk milletine hayırlı olsun